niedziela, 2 grudnia 2012

Na początek słów kilka..

Witam!
Jestem studentką pierwszego roku pedagogiki resocjalizacyjnej z profilaktyką społeczną, która wpadła na pomysł utworzenia bloga tematycznego dotyczącego języka niemieckiego. To, czego sama się nauczyłam, chciałabym Wam przekazać.
Z doświadczenia szkolnego i blogowego zauważyłam, że wiele osób ma problemy właśnie z nauką niemieckiego. W moim blogu będę kładła główny nacisk na gramatykę, oczywiście od podstaw. Jeszcze dokładnie nie wiem, jak będą te posty wyglądały, ale to wyjdzie  w praniu :)
Oczywiście mile widziane będą Wasze sugestie, czy też propozycje. Jeśli macie z czymś konkretnym problem, a ja będę potrafiła to wyjaśnić, jak najbardziej zachęcam do śmiałego pisania.
Tyle tytułem wstępu. Mam nadzieję, że będę "w miarę" zrozumiale tłumaczyć.
Pozdrawiam    A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz